Verzenden & Retourneren
Verzenden:
Hoeveel zijn de verzendkosten?
De verzendkosten verschillen per item. Sieraden zijn meestal €2 en kleding en accessoires €5,75. De Exacte verzendkosten zie je in je winkelmandje.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
De bestellingen die betaald zijn worden meestal binnen 1 tot 3 werkdagen verzonden. Je ontvangt een e-mail wanneer wij je bestelling verzonden hebben. De meeste pakketjes worden door PostNL binnen 1 of 2 werkdagen geleverd maar dit kan soms langer duren. PostNL bezorgd van dinsdag t/m zaterdag.
Vanaf het moment dat wij het pakketje via het PostNL-punt verzenden zijn wij niet aansprakelijk voor vertraging bij PostNL en/of wanneer ze het leveren. Jewellery Lieke is ook niet aansprakelijk voor kwijtgeraakte / beschadigde post.
Ik ben op vakantie of niet thuis, kan ik dan alsnog bestellen?
Ja; sieraden en zonnebrillen worden als brievenbus pakketje verstuurd en hier hoef je dus niet thuis voor te zijn. Voor kleding is dit vaak wel het geval maar je kunt bij DHL de locatie aanpassen naar pakketpunt.
Retourneren:
Kan ik retourneren?
Ben je niet tevreden over een besteld artikel? Of wil je het retourneren om een andere reden? Dat kan! Je kan onze producten retourneren tot 14 dagen na ontvangst van het product. (oorbellen mogen niet geretourneerd worden vanwege de hygiëne)
Er zijn een aantal voorwaarden:
- De retourzending is voor eigen risico en op eigen rekening. Eigen risico houdt in dat Jewellery Lieke niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen.
- Retourneren kan binnen maximaal 14 dagen na ontvangst van het product.
- Het product mag niet beschadigd zijn ( Jewellery Lieke heeft het recht om een pakket niet aan te nemen of de waarde van de terugbetaling te verlagen als het beschadigd is )
- Het product mag niet gedragen zijn. (Geen vlekken)
- Het product moet in de originele verpakking zitten (met eventuele label, plastic verpakking etc.)
Als je je bestelling wilt retourneren kan je een mailtje sturen naar info@jewellerylieke.nl , je ontvangt dan instructies en het adres waar het naar verstuurd mag worden. Als we de retourzending hebben ontvangen, betalen we het bedrag binnen een week terug. LET OP: de kosten om een artikel te retourneren zijn voor eigen rekening.
Ik heb mijn bestelling beschadigd, of verkeerd ontvangen. Hoe kan dit opgelost worden?
Onze excuses dat er iets mis is met je bestelling. Zou je even contact op willen nemen met onze klantenservice (info@jewellerylieke.nl )?